Promocja oraz dbanie o wizerunek Programu „Odpowiedzialność i Troska” jest jednym z głównych celów i działań Sekretariatu Programu.

W tym roku konsekwentnie kontynuujemy zapoczątkowaną w ubiegłym roku zmianę wizualną Programu.

Podsumowując dokonane już przez nas zmiany, to:

  • zmieniliśmy naszą stronę www.rc.com.pl,
  • odświeżyliśmy konkursy i akcje,
  • ujednoliciliśmy narzędzia promocyjne jak rollupy czy namiot eventowy,
  • a także przygotowaliśmy filmik informujący o najważniejszych założeniach Responsible Care.

Kontynuując te działania, obecnie przedstawiamy Państwu zaktualizowaną prezentację nt. Programu „Odpowiedzialność i Troska”. Zmieniona prezentacja zyskała czytelny i nowoczesny wygląd, a przedstawione w niej informacje podkreślają korzyści jakie płyną z uczestnictwa w Programie.

Chcielibyśmy, aby służyła ona jako wyjściowe źródło informacji o Programie zarówno dla nas, jak i dla Państwa codziennej pracy, np. podczas rozmów z Państwa kontrahentami.

Prezentację znajdą Państwo w załączniku oraz na stronie www.rc.com.pl w zakładce dla mediów.

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Uczestnicy Programu:

  • Anwil
  • Novol
  • Basell Orlen
  • Grupa Azoty ZAK
  • Orlen Południe
  • Donnauchem
  • Fosfan
  • PCC Consumer Kosmet
  • Azelis
  • Exol
  • Brenntag
  • NRC Nordmann
  • Solino
  • Ashland
  • BorsodChem
  • Basf
  • Puławy
  • IMCD
  • Orlen
  • Sarpi Veolia
  • PCC Rokita
  • PCC Synteza